mrv5556 Bety benimki iyice bağlanıyor zaten. Bide ben ilk 6 ay sandım verdim sütümü sonra emesi tuttu emdi sonradan tiryaki benim oğlum 🤣🤣
Bety mrv5556 😂😂😂 yarasın 😋 biraz ciddi yazmışım yanlış anlaşılmak istemem çoğu anne 18 ayda bağımlı oldu diye post açıyor ya ondan yazdım 🌸🌸💜
mrv5556 Bety yok yanlış anlamadım😁 artık bakalım 17 18 aya gelelim de Allah büyüktür inşallah bırakır memeyi 🤣
Macidenezkerimali Poyrazzz01 bende aynı durumdayım bi cesaret edip kesemiyorum yavaş yavaş azaltmam lazım ama emzirmek çok güzel baayılıyorum emmesine ama buna bir son vermek lazım
Poyrazzz01 Macidenezkerimali ben de seviyorum bir tek emdiği zaman mincirip sevebiliyorum dger türlü sinirlenmeler itmeler başladı çünkü 😅 Ama işte sürekli uyanması ve sürekli oyuncak gbi gormesi yordu beni
Macidenezkerimali Poyrazzz01 ya bide yemesini engelliyor memeye güvenip yemiyor oyüzden kesmek lazım gerçekten
Poyrazzz01 Macidenezkerimali gerçekten öyle benim bebeğim de seciyo çok yediği 2 3 tane bsey var onun dışında herşeyi koklayıp kafasını çeviriyo
Seyma_23 Analar banada bi çare bulun benim oğlumda meme bağımlısı nasıl kesicem hiç bilmiyorum bi ara salca filan sürdüm yine emdi 19 aya giricez gerçekten bu olay beni çok yıprattı resmen emzik gibi kullanıyor süt olsada olmasada emiyor