Merhaba kızlar bebeğim 21 aylık inanılmaz meme bağımlısı gece rahat 7 8 defa emmeye uyanır gündüz deseniz 10 dkda bir her fırsatta kucağıma yatiyo bı yanım kes yeter artık belki uykusu düzene girer diyor bır yanım bu kadar duskunken ve de kış geliyorken kesmek ona haksızlık mı diyorum düşünmekten yıprandım resmen tavsiyeye ihtiyacım var bu konuda 😔