hilal20 yenidoğan hemşiresi ve üç aylık bebesi olan bir anne olarak söylüyorum ilk üç ay bebekler dünyaya adapte olmaya çalışıyorlar henüz anne karnı hissiyatları devam ettiği için sürekli temas isteyebilirler emmeleri zamanla daha da kuvvetlenir o yüzden bebek her istediğinde emzirmek gerekir emzirdiniz yarım saat sonra ağladı diyelim tekrar emzirmeniz gerekir maalesef yorucu stresli bir süreç. Doyduğunu yalnızca günlük çişli bez sayısı belirler ortalama üç saatte bir emdiğinde altını ıslatıyorsa kilo alımlarıda iyiyse doymul demektir. Bebeğiniz emiyorsa güzel aktif hiç sütünüzün yetmediğini düşünmeyin sadece emzirin bez takibi yapın 💕