hilal20 ben 2 günlük lohusaydım süt yapan şeyleri araştırdım kalktım kendime mercimekli bulgur pilavı yaptım yanına soğan doğradım mantar çorbası içtim diğerleri günede bunları yedim bol sıvı meyve suları içtim bi baktım göğsüm süt dolmuş hatta ped kullanmaya başladım hep sütyenim ıslanmıştı o dereceydi yani, sen yemene içmene dikkat et bol Yeşillik tüket soğan bol bol ye çok süt yapar ve hiç üzme kendini emin ol sütün yetiyordur gazı oluyordur bebeğin belini sıvazla gerinir, 1 2 defa bile gerinse yetmiyor bazen haberin olsn yinede sancısı oluyor baktın çok ağlıyo kimyon kaynattık biz hep soğutup bir kaç çay kaşığı verdik. Ben bazen yemeklerime serperdim sütüme geçsin gaz yapmasın bebeğime diye benimde ilk bebeğim ama anneme hep sordum uyguladım tecrübe edindim canım üzme kendini olurmu