93ipek35 2 dozu da oldum ilkin de ilk akşam kol ağrısı hafif baş ağrısı ve sanki nefesim daralıyor gibi oldu sonra geçti ama 2nci dozda da üzerinden bi kaç hafta geçtikten sonra maf oldum aprı bulantı karın ağrısı ve şuan da pozitifim😏 çok şükür hafif geçiyor son 2 günüm kaldı dua edin güzel anneler oğlum da hasta zar zor geçiyor bu dönem