Mombaby Oguz68 3 ayllikken devlete gittik 1 yastan once yapmayiz dedi bizde yasina girmesini bekledik sonra arkadssim ozelde genel cerrahin yaptigini soyledi 7 aylikken ona yaptirdik
BihterZiyagil Oguz68 bizim buradaki devlet hastanesi hiç sünnet yapmıyor kovid dolayısıyla (ne alakaysa) başka şehre gideceğiz özele para vermemek için. Acaba onlar da mı kovidden dolayı böyle bir karar vermişler?
Bulutiko Oguz68 yok hayır Memorial bahçelievler e gidiyoruz biz orada bu şekilde söylediler. İstediğin hastaneye git 1 yaşına kadar yaparlar ama ben uygun görmüyorum artık dedi doktorumuz
EmineB10 Oguz68 hemen yaptırın ben 20 aylık yaptırdım keşke daha önce yaptırsaymışım diyorum hep.yürümeden bilmeden hem çabuk iyileşiyorlar hem de o kaygıyı geçirmiş oluyorsunuz