Oguz68 aksine öneriyorlar hep ben oğlumu 2günlük yaptırdım hastaneden çıkmadan önce, iyi ki diyorum hiçbirşey anlamadık o derece. Başka yere sorun gerekirse yaptırın çok çok rahat edersiniz. Hareketlendikçe daha zor oluyor. Aklı erdikçe de travma oluyor çocukta bence ablamın oğlundan biliyorum.