Sahralia ay bu yetmiyorum kelimesini sil kafandan 😡
benimde kilo kaybı oldu gittik rezil ettiler beni hastane çalışanları kaynanamın yanında artık oda bunu kullandı hep bebeğin zayıf mama ver yok açtır yok öyle böyle derken bi mama bi süt verdim toparlandı onlara göre hala az ve bebeğim aç
bende kendimi yetersiz hissettim arkadaşlarım emziriyor oh ne güzel benimki aç kalıyor diyordum oturup ağlıyordum dua ediyordum şimdi arada aç kalırsa mama veriyorum ama oda belki haftada bir oluyor
ben tatlı şeyler tüketmeye başladım sütüm arttı
özellikle pekmez iç
hem yağlandı da
bu arada sağım yapmak zorundayım oğlum bi göğsümü almıyor çünkü
mastit oluyorum ama artık yetersiz hissetmiyorum çünkü rızkı Rabbim veriyor bizim elimizde değil ki