Merhabalar 1 ay önce doğum yaptım kızım 3500 kilo doğdu bgn 3250 olduğunu öğrendik sağlık ocağında dr. Hiç birşey demedi normal dedi birşey söylemek için erken dedi ne yapacağım bilmiyorum kızım sürekli emiyor sütüm yeni yeni iyi gelmeye başladı ama ona rağmen kilo almıyor 10 gün önce 3350 idi herkes emzir mamaya geçme diyor sanki ben çok meraklıyım ama kızımın daha çok kilo vermesini mi bekleyecem anlamıyorum çok kötüyüm 😞