EnsarAras65 Asel0436 bendede çocuklar napicak kokusu var ben 2 doğumunda sabah 4 te gittim sabah 7 de doğum yaptım kızım 10 da uyanıp bizi ziyarerete gelmişti oakadar duygulandım ki zaten akşam taburcu istedim eve geldim yani kızım gün içi 10 saat falan bensiz kaldı ama bu 3 te ikisini bı nasıl birakcam korkusu sardı beni bskicak çokta işte anne yüreği inşallah bunda da oğlumda ki gibi olursa kısa sürede yanlarına gelirim
Splash-Splash-Love Asel0436 Ay gerçekten daha çok olmasına rağmen bende çok korkuyorum inanır mısınız? Nasıl olacak yemek yicek mi uyuyacak mı falan aklımda hep bunlar. ☹️ Ne annem ne kayınvalidem burda değiller doğum için annem gelecek ama hastanede benle kalırsa oğlum nasıl olacak diye düşünüyorum. Evde oğluma baksa esimbana hastanede yardım eder falan diyorum ay bilmiyorum kafam çok karışık. 🥺🥺
Asel0436 Splash-Splash-Love benim eşim burda olamıcak galiba😥 ben gelirim diyor ama o kadar yol yapıp gelmesini istemiyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Asel0436 26,5 -27 aylık olacak kızım o zaman ikinci sezaryenden korkuyorum ya. Sonrası,ayılması, ayaklanması, o dikiş ağrısı.. 🤦🏻♀️
Asel0436 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay canım sezeyan çok zor bide ikinci bebeğinde var benim normal allah yardımcı olur ya
Mom544154 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sanırım en kötüsüde dikiş ağrısı😣ben ayağa bile kalkamamıştım ilk yürütmeye geldiklerinde
Mom44454 Asel0436 hayırlı olsun canım üzülme bende böyle çok telaşe ettim sancımı evde çekip gittim oğlumla da çok ayrı kalmamış olduk 2. Doğum daha kolay oluyor hem
Asel0436 Mom44454 herkes ikinci kolay diyor ama benim evde çekme gibi bir durumum olamaz çünkü şekerim var bu bebekte😥
Asel0436 Bide son aylar erkek bebek çok bel agrısı bacak ağrısı hele dikişlerimin sızlamasını demiyorum bile
Zmnl19 Asel0436 Allah saglikla bebeginizi kucaginiza almayi nasip etsin kizinizada esinizede sizi kavustursun korkmayin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
senceumrumdam1 Asel0436 Korkma tatlım yeni doğum yapmış biri olarak söylüyorum bunu benim de 2. Doğumumdu bende senin gibi düşünüyordum ama ailen yanındaysa her şey mükemmel ilerliyor merak etme sağlıkla al kucağına hayırlısıyla gelsin inşallah 😊🌹
Asel0436 Ben ilk Doğum da ezim için çok ağladım bensiz ne yapar diye yemek yemişim falan ay bu seferde kızım😥
MeryeminAnnsi Asel0436 hamile degilim suan erken ztn ama okdr haklısın ki meryem napar ikinci dogumda nasil hastanede kalirm diyorum 😢 hayirli dogumlarnz olsun insallah bildiğiniz icindir korku
senceumrumdam1 Asel0436 çok zor benim kızçe 16 aylık oldu bugün oğlum ise 24 günlük hangisine yetişceğimi şaşırıyorum ama sonu çok güzel olacak merak etme beraber oynadıklarını gördüğün an iyiki diyeceksin 😊
MinikPrensesannesii Asel0436 korkma sağ salim kucağına al inşallah. Kızım geçen yıl haziran da 38 haftalık doğdu. Kontrol diye gittim 2 cm açılma vardı suyum azalmış bugün doğrusun dedi hazırlandm gittim 😂 suni sancı verdi 10 dkka sonra kendi sancım geldi 2 saat sonra doğdu 😂 sorun şu ki Hakkarideyiz 2 yaşında oğlum ve sadece eşim vardı annemler covidden gelemedi kayınvalidem de kayınbabam felçli diye gelemedi zaten doğumda 2 hafta erken oldu. Ve ben kızımın kanında enfeksiyon var diye 7 gün hastane de kaldım eşim babalık izninde oğluma tek başına baktı. Yasaklardan hastaneye bile gelemedi. Şuan o küçük hanım 16 aylık oldu😂 demem o ki ben yaptıysam tek başıma sen de hayli hayli yaparsın. ALLAH yardımcın olsun inşallah ❤️❣️
Asel0436 MinikPrensesannesii helal olsun sana. Canım KESK’e benim de. Yanımda. Sargımda. Solumda. Çok bilmiş olmasa. Tek doğurmaya razıyım ama. Valla kaynanam çok lafını yapıyor ya hani insanin basına kakıyor bide. Beni çok kıskanıyor ve gerçekten kendi dogumuymus gibi anlatmıyor mu millete. Gül gül oluyorum
Asel0436 Kızlar o değilde. Kayınvalidem bana. Lousayken yapmadığınız bırakamamıştı şimdi kızıma. Bakacak ya eve. Gelicem söyle yaptım ettim sonra. Bu Bebek neden küçük kafası gözü yüzü neden böyle söyle yap kesin ölücek hasta bilmem ne kızımda. O kadar. Kötüydüm ki bana. Bunlaro yasatı sevincimi bile yasayamadım
[silindi] Asel0436 Ben 2. bebek düşünmüyorum doğumum sezaryen oldu çok rahattı 10 kere olsa yine yaparım ama 1 bebek yeterli yoksa ben doğum yapmayı ufak bebeği çok sevdim 😂