Kızlar valla ben kızımızda. Doğum yaptım zaman suni sancı aldım erken Doğum oldu tansiyonum çok yüksekti suyum patladığı an batılımla gibi oldum yani bunda da. Şekerim çıktı bakalım ne olucak eşime belli etmiyorum ama. Aşırı korkuyorum normal Doğum yapıcam ama kızım bensiz ne yapıcak kaynanam gece. Gece bezini değiştirir mi mamasını verir mi bilmiyorum 🤷♀️