Tugbatugba123 olabilir ama doğmamış yavruda senin canın . Ona nasıl koyacaksın sacmaca kızıma haksizlik adı altında diğer yavrunun canına mi kiyacaksin ? Oda senin çocuğun kızın büyüdüğünde o rahat etsin diye bir kardeşini aldirdigini öğrenince rahat mı edecek yada sana madalya mi takacak bence tam tersi anne olduğunda birgün senin ne kadar vicdansız bir kadın olduğunu hatırlayacak Rabbim ne emrederse o ben doğmamış yavrum icin olurum ama annem aldırmış der dimi . Bu saçma sapan haksızlık olayını birakin kimseye bişi olmuyor onlar arkadaşlar kardeşler bebekler anne babayı da kıskanır . Önemli olan degisimli eşinle idare etmek bu hepsi kaç tanidigim akıllı insan varsa biri biri ile ilgilenirken diğeri diğeri ile ilgileniyor nasıl alisirsa öyle gider çok küçükken olması daha iyi cnki aklı erdikce kıskançlık had safa oluyor bu şekilde ikiz gibi büyürler benim arkadaşımın 3 uzu var hiçte sorun yapmadı gayet güzel arkaslar hepsi büyüyor .