Tugbatugba123 hiç ama hiç korkmayın kızım 6 aylıkken hamile kaldım şimdi biri 19 biri 4 aylık öyle zorlanmadım da açıkçası büyük kızım küçükken hiç uyumazdı geceleri çok korkmuştum küçük olanda öyle olursa ne yaparım diye ama olmadı gece uykularımız da çok güzel 🙏 emzirmeyi doktor kontrolü olmadan sakın kesme.” Sütün yaramaz, mikrop kapar, bebek gelişmez vs” gibi laflara sakın aldanma kapat kulaklarını bir kulağından girsin diğerinden çıksın. Doktorun emzirmeyi kesmelisin demediğin sürece kesme ama yediklerine içtiklerine çok çok dikkat et 3 kişi beslemen gerek çünkü ☺️ Ben hiç zorlanmadım eşim de sağolsun çok yardımcı oldu bir rutin oluşturunca hepsi oluyor sağ sağlim alın kucağınıza inşallah 🙏☺️