Pamuk_seker papatyasevdalisiii hayir ama 1 hafta icinde gelir büyük ihtimal https://www.gittigidiyor.com/aile-planlamasi-cinsel-saglik/gebelik-ovulasyon-testi/gebelik-testi
Kirmiziburun Bende olamadım eşim asla yok hamile değilsin diyo bugün 2. Gün antibiyotik kullandım bu ay çok kere de ağrı kesici hatta bitane de mide bulantısı hapı içtim
papatyasevdalisiii Kirmiziburun bende corona olduğum için sadece parol içtin baya emzirdiğim için verdikleri ilacı içemedim ikinciyi düşünmüyoruz da
dominantteyze papatyasevdalisiii bence havalardan bende geç oldum bekleyın isterseniz biraz daha evdeki usülleri yaptm hamileydm test yaptm degılım
Ikiprensintekprensesi2809 papatyasevdalisiii canım kesin çıkmıyor ne yazıkki ben karbonat çok denedim ama hamile olduğum zaman hamile değil misin gibi test çıktı
nneslihan papatyasevdalisiii iste gelsin uygulamasında satılıyor gebelik testi ordan temin edebilirsiniz
Alyadua5 papatyasevdalisiii adetime 3 kalmıştı baş dönmem vardı çamaşır suyuyla yaptım pozitif sonra gebelik testi aldım yine pozitif şimdi çamaşırsuyuyla öğrendiğim kızım yanımda 🥰
Hazlky Defneninannesi1108 tm 12 gündür olmuyorum ve cıldircam korkudan test bile yapamıyorum ve spiral takılı ama çok korkuyorum🤦🤦 gebelik olsa ben naparim Allah’ım delirecem 23 aylık kızım oğlumda 10 aylık