marscicegi Kuzeyin_annesi0 Alan krediniz silindi dimi sadece ,diğer AOL sınavlarının puanları silinmemiş olmalı
marscicegi Kuzeyin_annesi0 bişey sormak istiyorum ya öğrenci numaram şifrem herşeyi unutmuşum bu lazım ölucakmü gecis yaparken
Kuzeyin_annesi0 marscicegi direk gittiğinde ilk olarak para yatırıp yatırmadığını soruyorlar ben yaptırmadan gitmiştim oda para yatır tekrar gel dedi
Birdunyagezegen marscicegi Canim alan kredilerini cikarsalar bile 180 krediyle mezun olmuş oluyorsun. 170 krediyle mezun oluyorsun. Zorunlu dersler varsa onları vermen gerekiyor tabi
marscicegi Birdunyagezegen Zorunlu da kalmamıştı 😊ama öğrenci numaram falan hep unutmuşum nasıl bulucam onları hiç bilmiyorum
marscicegi Birdunyagezegen alan kredileri çıkınca geriye 173 kredim kalıyormuş. Bölüm değiştirip direk diploma için ugrasabilirmiyim yoksa formaliteden sınava falan girermiyim acaba .173 düz lise için yeterli mi ki
Birdunyagezegen marscicegi 170 kredi mezun şartı. Siz kredileri tamamlamış oluyorsunuz. Sadece zorunlu derslere bakarsınız. Zorunlu dersleri verdikten sonra mezun olabilirsiniz.
marscicegi Birdunyagezegen Zorunlu Dersim’de yok,hatta kredi tamamlamak için baya seçmeli ders aldığı mı hatirliyorum);))
marscicegi Birdunyagezegen evet oluyormusum bugün teyid ettirdik ☺️13 galiba yanlış bilmiyorsam dönem sayısı, formalite icabı bı dönem daha sınava girmem lazımmış sonrasında bitiyor :))
Birdunyagezegen marscicegi darısı bana 😊 inşllah son sınavım olacak benimde. Online sınava alışmıştık oysa bakalım naisl olacak