marscicegi Kizlar imam hatipten açık öğretim okuyordum yüzyüze eğitimi var devam ettiremiyorum , düz liseye aldırmak için halk eğitime mi gitmem gerekiyor , burası Google dan daha güzel cevaplar veriyor valla mutlaka bileniniz vardır diye umuyorum 🤓
Kuzeyin_annesi0 marscicegi bende aynı şekilde yaptım anlatayım istersen bankaya gidip parayı yatırıyorsun imam hatipte kayıt yenileme yaptırıp halk eğitime gidiyorsun kaydını alıyorlar çok uzun süren bir işlem değil 🍀 Kayıt yenileme için 50 TL Halk eğitime 10 TL Ödeme yapıyorsun 🙂
Birdunyagezegen marscicegi önce Halk eğitime başvurun. İmam hatipken normal duze geçeceğim diye. Sizin gitmeniz gerekiyor eş ile olmaz 😊 bende imam hatip okuyordum düze geçtim evlenince
marscicegi Kuzeyin_annesi0 Çok teşekkür ederim yatirdiktan sonra direk alabilirim dimi kaydımi çünkü imam hatiptan devam edemeyeceğim, kredilerimdnde bitti kaydı aldiramazsam boşa para yatırmış olurumk
marscicegi Kuzeyin_annesi0 Yeni mi yaptirdiniz bunu :) eşim gitse benim adıma hallerdebilirmi acaba iki çocukla hiç ugrasasim gelmiyorr
Kuzeyin_annesi0 marscicegi evet yeni yaptırdım 1 hafta oluyor, bilgim yok canım son gün 6 Ekim sanırım
marscicegi Kuzeyin_annesi0 230 u gecik kredim var benim alan kredileriyle☺️geçiş yaparsam alan kredilerini cikaricaklar 180 falan kalıcak,aslında alan kredileride artık silinmiyor geçişlerde diye duydum ama hayırlısı bakalım 😊
marscicegi Birdunyagezegen Bende siz gibi düşündüm önce bi gidp sonra geçerim bankaya çok teşekkür ederim ☺️imam hatipten gelen alan kredileri silindi dimi geçiş yapinca
Kuzeyin_annesi0 marscicegi direk gittiğinde ilk olarak para yatırıp yatırmadığını soruyorlar ben yaptırmadan gitmiştim oda para yatır tekrar gel dedi
Kuzeyin_annesi0 marscicegi benimkiler silindi ama mezun olmak için zaten 170 kredi olması gerekiyor diye biliyorum belki yanlışta olabilir
Birdunyagezegen marscicegi Canim alan kredilerini cikarsalar bile 180 krediyle mezun olmuş oluyorsun. 170 krediyle mezun oluyorsun. Zorunlu dersler varsa onları vermen gerekiyor tabi
marscicegi Kuzeyin_annesi0 Alan krediniz silindi dimi sadece ,diğer AOL sınavlarının puanları silinmemiş olmalı
marscicegi Kuzeyin_annesi0 bişey sormak istiyorum ya öğrenci numaram şifrem herşeyi unutmuşum bu lazım ölucakmü gecis yaparken