Bentabijii Oğlum 2,5 yaşında hiç emeklemedi,kızım 6 aylıkken başladı, emeklemeye..her çocuk bir değil,Zaten emekleme de bir gelişim göstergesi değilmiş ☺️Belki emeklemeden yürür sizinki de
Omeyyim Bentabijii Öle tabi de insan istemsizce takıyor kafaya bide dıs gücler var aa daha emeklemiyor mu filancanın cocugu bir yerden bi yere ucuyo filan 😅
yusuff_ Omeyyim benm oglum da 12 aylkken emekledi sonra yürüdü bende cok dert ediyodm senin gibi. Zamani gelnce hepsi olur takma kafana
Omeyyim yusuff_ İnsalahh biraz içime su serpildi ama rahatladım biraz bi bzimki degilmiş gec de degilmiş beklicez bakalım tesekkrer☺️