Azizecakir Sezeryan kilolarını vermek 2 gündür lelsie yapıyorum ama tam olarak hangisi kilo verdirir sıkılaştırır bilmiyorum bana onerebilceginiz hangi videosu olurdu ve de sizde benimle birlikte yapmak istermisiniz?
Acemianne38 Azizecakir doğum yapalı 6 ay oldu 2 haftadır leslie yapıyorum hareketlerin çoğu sıkıcı geldiğinden joanna son 10000 steps 1 haftadır pnu yapıyorum sanırım azda olsa fayda etti
ElAta Azizecakir ben 3mil diyetle birlikte yapmıştım 3 ayda 18 kilo verdim şimdi yine doğum yaptım daha 20gün oldu biraz zaman geçsin tekrar başlayacağım 🌸
Azizecakir gusako bende doğum yapalı 4 ay oldu olduğu gibi duruyor ve artık vermek istiyorum eski kıyafetlerine girmek istiyorum
gusako Azizecakir benim iki sene oldu doğum yapalı. Ama her geçen gün üstüne ekleniyor . Çok kilo aldım çok 😤😤
Azizecakir seheriko benimde var ama benim basen de çok var inşallah gider bildiğiniz kesin eritiyormus dediğiniz videosu varmı leslienin
Elifminakul Ben ben ben 🙋🏻♀️ 75 kg ile ağır siklet şampiyonu gibiyim doğum sonrası 7 ay oldu . Acil vermek istiyorum boğazı kısıyorum ama motive olamıyorum bebeto çok hıysuz nasıl yaparım bilemiyorum .
Azizecakir Elifminakul ben porsiyon azaltmayı düşünmüyorum ama ekmek azaltiyim diyorum birde leslie inşallah veririz hep birlikte
Umutalim Birkaç gun once apandisimi aldırdım yaram iyileştiği gbi başlayacam iki sene once leslie ile 3 ayda 10 kgdan fazla vermiştm ☺️
seheriko Azizecakir bence yarım saatlik idealdir ben onunla başlamayı düşünüyorum birde şu videoyu yapıcam.
Acemianne38 Azizecakir evet 6 kilo verdim ama ben sıkı diyet yaapıyorum 2 öğün yiyorum 3 lt su , joannayı sizede öneririm leslie de 30 min boosted fitness walk yaptım bide 3 mile var onu
Ayazimm58 Azizecakir Aha benn bir gün başlayacağım diye diye kandırıp duruyorum kilolarımı😁 Onlarda artık gitmek istiyor benden insallah 😏 O gün geldi galiba
Azizecakir seheriko bencede yarımsaaylik ideal gibi şuan için fazla yüklenmeyi düşünmüyorum baktık göbek kaldı hemen onun için antremanlara başlarız 😀