Bahser61 Bskara_ Hepsi onlara dert değil mi? Alışırsa da anneye alışıyor, onlar niye bu kadar sorun yapıyor bunu? Hep diyorlar, hep diyecekler. Kulağımızı tıkayıp daha çok sarılıp koklayalım biz de 😍
Halee_bilgee48 Bskara_ ben oğlum doğduğunda verdim istemedi hiç sürekli attı. Bende vermedim. Çevredekiler emzik kullan rahat edersin benim oğlum emerek uyuyor memede uyuyor yani. Emzik emse böyle yapmaz dedi. Vallaha 9 aylık oldu oğlum emzik kullanmadığım için hiç şikayetçi değilim ben. Doktorum da vermemi istemedi zaten çocuk boş boş plastik emip duracak dedi. Ne emzik ne biberon kullanmadım hiç