Ben emzik vermediğime çok pişmanım.Doktorumuz bize vermeyim,diş yapısını vs bozabilir demişti ama şu anda da sürekli beni kullanıyor gibi oluyor.Her ağlamasında emmek istiyor,hiç ayrılmıyor.Ikınci çocuğumda kesinlikle doktorları dinlemeyeceğim.Bizim annelerimiz bizi eksiklerle büyütmüş ve çok şükür bir sıkıntımız da yok yani