Gece beslenmesi bir olur iki olur 17 aylık oğlum bir haftadır sabaha kadar emiyor abartmıyorum 2 de kalkıyor 345 e kadar snra 5te bi uyanıyor yine asla bırakmıyor ben zombi gibiyim ama vermeyince yıkıyor ortalığı komple kesecektim küçük diye kıyamadım keşke bende kesebilse. Geceyi 😞 çünkü sabah ona bakmaya halim kalmıyor