Merhaba hanımlar kızım 11,5 aylık gece beslenmesini kestim 3-4 gündür, uyku eğitimi verdiğim için. Ve kestiğimden beri sanki memeye daha düşkün oldu. Yine 3-4 gündür gündüzleri dakka başı gelip üstümü çekiştirip meme için ağlıyor. Normal değil mi bu durum? Çok üzülüyorum:( sanki onun ihtiyacı varmış da ben memeyi azaltmışım gibi bir hisse kapılıyorum ve korkuyorum sütüm kesilirse diye