Cevherasyam Acl_16 hiç merak etme gayet normal kaka rengi altın sarısına yakın cıvık kıvamlı partüküllü ara ara yeşil kaka bunlar mama ve anne sütü alan bebeklerde gayet normal
Cevherasyam Bogaannesi acaba bizde öyle olacak mıyız bende çok kaka yapıyor diye söyleniyorum 😁 3 aylık kızım doğduğundan beri daha emerken başlıyor kaka yapmaya😂
Bogaannesi Cevherasyam olursun olursun 2 ay sonraki postunda bebegim kaka yapmiyor olur merak etme 🤣🤣🤣🤣 ama icin rahat etsin doktorunada danis tabiki 😀