Hanımlar 47 günlük bebeğim sadece mama ile besleniyor hipp kullanıyorduk çok kaka yaptığı için sma yı deneyim dedim bundada aynı durumu yaşıyoruz günde 8-9 defa kaka yapıyor ishal mi ishal olan bebek nasıl anlaşılır veya normal bir durum mu bu ? Arada sırada da kusuyor anlayamadım endişelenmeli miyim ? Şaştım kaldım