GzmmK Mervekaan Çok geçmiş olsun bence bu konuda en iyi yardımı doktorlar yapacaktır mutlaka hastaneye gitmişsinizdir diye düşünüyorum
Prensescik Mervekaan Gorumcemin ogluda olmuştu 1 hafta hastanede yattı sıvı takviyesi yaptılar evde tedavisi olmazmış hastane yatmak gerekiyor
Nurish Mervekaan çok çok geçmiş olsun bizde bizde alerjiden dolayı 2. Aşımızı olamadık çok korkuyorum bu hastalıktan nereden bulaştı acaba bebeğinize biliyor musunuz