Bende lohusa depresyonu yaşadım mastit oldum çok zor dönemlerden geçtim. Kendinizi suçlamayın 1. Aşıyı yaptırdım maddi imkanlardan 2.yi yaptıramadım böyleside olabiliyor. Operasyon geçirdim bianda emziremedim bağıra bağıra aç uyudu dün gece şırınga ile mama verin zorlada olsa probiyotik damla işe yarıyor onuda deneyin yine doktora bağlı kalın ama yenidoğan yoğumbakımı iyi biyere gidinki hemşire oradan isteyin damar yolunu iyi takan birini en başta rica edin delip geçmesinler işiniz zor Allah yardımcınız olsun size dua edeceğim bebek dahada yorulmasın iyileşsin inşallah