MeryeminAnnsi Coraplari hep çıkarıyor kokopatik aldim onları da cikariyor kulotlu Corap cok saglikli degil malum varki çözümünüz?
Merve MeryeminAnnsi valla uyku için pijama giyene kadar külotlu çorap üstüne kokopatik giydiriyorum. 26 aylık kızım asla ayağında bir şey tutmuyor yoksa.
Kubravera MeryeminAnnsi altına ayaklı pijamalardan giydiriyorum üstüne normal pijama. Çorapta giydiriyorum ekstra. Çıkarırsa da keyfi bilir 😄😄
Melankoli MeryeminAnnsi bu kadar çıkarıyorsa rahatsız oluyor demek, ben ısrar etmezdim. Etmedim de😅 Kızım 10 yaşında çorap onun için sadece ayakkabı giymek için kullanılan bir şey. Evde asla çorap giymedi/giymez. Hatta eşim de öyle. Ben çorapsız gezemem.
nneslihan MeryeminAnnsi benim kızımda çok çıkartıyor çoraplarını ella bonna dan panduf sipariş verdim bugün yorumları güzeldi, bebeler çıkartamıyormuş ayağından bir bakın isterseniz https://ty.gl/5wyshnpe0f
RainOverMe Coraplı pijamalar var🤗 onları deneyebılırsınız yegenıme kullandı yengem. Bızımkı su an cıkarmıyor umarım cıkarmaz😅 kaç aylık bebısınız
MeryeminAnnsi RainOverMe 8 aylik emekleme asamasinda çoraplı patikler bu doneme uygun degl sanirim kayar
Pamuk_bebegim42 Çorapli pijamalar oluyor ya altına ondan üstüne de normal eşofman altı giydiriyorum ben hem pijama gibi rahat hemde ayağı çoraplı bende çok sinirleniyorum bazen diyorum tüm donlarin çorap dikecem diye😂😂😂
MeryeminAnnsi Merve kan dolasimi icin iyi degil diyolr kulotlu corap icin de mecbur kisin oyleyapcm ama kokopatik giymiyo
MeryeminAnnsi Melankoli ee yiyo neyi.bulursa tek corap cikariyo digeri ayaginda çekip cikarip yiyo rahatsiz oldugundan degil
nneslihan MeryeminAnnsi evet birkaç olumsuz yorum vardı ama diğer renklerin yorumlarınada baktım genel olarak olumlu yorum yazan daha çoktu, deneyip göreceğim bende bakalım 🤗
RainOverMe MeryeminAnnsi ksymaz tabanlı olanları var mı bıomıyorum olmazsa ustune kaymaz taban gıydırmeye calısın rn azından ayagından cıkarsa da usumemıs olur ayakları. Ya da Sıcak sılıkon varsa ondan surun dız ve ayak kısmına belkı kaymayı engeller.
Pamuk_bebegim42 MeryeminAnnsi Evet doğalgaz açılmadı ev soğuk olunca öyle yapıyorum benim aldığım pijamalar ince mecburen üstünde giydiriyorum
MeryeminAnnsi Hep_mi_uykusuz ayak inceleme bitti de çekip cikariyo iste sonra yiyo yiyo sucuk ediyo corabi😂 kac aylik sizinki
nneslihan MeryeminAnnsi tabi yazarım pazartesi kargoya verilse salı çarşamba gelir diye düşünüyorum postu takibe aldım gelince yazacağım😍
nneslihan MeryeminAnnsi merhaba, gelince yazmamı istemiştiniz Ürün şimdi geldi. Kızım uyuduğu için denetemedim ama ben çok beğendim. Sorunsuz geldi, büyük duruyor ama ayakta nasıl durur bilmiyorum kızım uyanınca deneteceğim, tekrar yazarım size🤗