Matmazellll Bu kolundan mi oldu aşıyi?
Mutlaka doktora bu bilgiyi verin, alerji geciriyor olabilir. Kac gündür acillerdeyiz benim bebegim de alerji nobeti geçirdi ayni boyle şişlikler oluştu vücudunda, tedavi edildi, duzeliyor. Sizinki de gecer insallahbir an evvel. Gecmis olsun