Aycahanim Hırıltı olunca doktora sordum da canım reflü değil boğazında mama kalınca olur su ver dedi. 120 yapıyorum bazen hepsini içiyor bazen 90 100 içiyor bırakıyor. Ama balgamı var,gaz çıkarırken balgam da çıkıyor orda mama kalıntıları oluyor. Netten de baktım da reflü de normal kusma oluyormuş ve kilo kaybı da oluyormuş. Her bebek farklı 2 aylık olup 150 ml içende gördüm burda 60 70 ml içende gördüm. Biziö genel olarak gaz sıkıntımız bitmedi. Sabahları özellikle büyük adam gibi 7 8 kere gaz çıkarır 😐