Bugun gerçekten bittim artık. Devamlı kıvrandı. Gaz problemimiz var onu çözemedik zaten. 2 ay 8 günlük. Ama mamayı içince,karnı doyunca biraz sakinleşmesi gerekmez mi? Üstüne bir 10 dakika daha ağlıyor. Bu damlalara bu kadar para veriyoruz. Hiç mi işe yaramıyor anlamıyorum