dontsleppyunhappy Minico ayy yavrum ya, çok geçmiş olsun. Bizimki de öyle ya. Neyse ateşi düştü de burun akıntısı öksürük var geçecek inş. Çok geçmiş olsun. Salgın varda çocuk hep evde işte. Benimki gece usuttu herhalde üstünü hep açıyorlar biliyorsun.