cvlk ben sigortalı çalışanım emzirme ödeneği 232 TL direk hastane evrak veriyor ve o başvuru yapıyor benim öyle oldu. Emzirme ödeneği almanız için eşinizin yada sizin yani 1kisinin sigortalı çalışması yeterli oluyor.
Doğum parası devletin tüm doğum yapanlara verilen para onu da SGK ya başvuru yapmanız gerekiyor.