Gidin ve kestirin başka çare yok. En azından dökülüp dipten gelenler ile arasında çok fark olmaz onlarda araya karısıverir. Ben öyle yaptım kendim kestim hatta sonra kuaföre duzelttirdim. Bunalıma girmiştim resmen sanarsın kemoterapi görüyoruz Allahim esirgesin. Ama vücut hamileyken baharı yaşadı şimdi sonbahar işte 🍂 elbet yeniden ciceklenir dallarimiz