Merhabalar anneler
gece gece saçımı tarayıp yanların artık açıldıgını görünce ağlamak istedim 😞emziriyorum ilkten normal gibi gelmişti ama suanda baktıgım kafamda saç kalmıycak kadar dökülüyor avuç avuç bu kadar yaşayan var mı 😟 geri gelirmi bu saçlar