Yani Yeşil kaka normal benim bebeğimde 4 buçuk aylık sarı kala yapıyordu d vitamini kullanmaya başladım başlamayalım genelde yeşil yapıyo çok nadir sarı yapıyo doktora yeşil kaka yapıyo sebebi nedir dedigimde yeşil kaka normal araştırıncada fazla beslenme d vitamin felan gibi şeyler çıkmıştı doktorda yeşil kakanın normal olduğunu söylemişti