Sareeninannesi irem_gngr ben kullandım hiç kusturmadı ama bebeğim kaka yapamadı çünkü sindirim bozukluğu var ve bir tek AC olan mama iyi geliyor başka kullanamıyorum
irem_gngr Sareeninannesi benim bebekte ac halen aç kullanıyoruz bundada aşırı ishal gibi günde 7defa aldığımı biliyorum oyüzden değiştircem