Gupssse aynı sorun bizdede var doğumdan önce 1 ve 2 numara stok yapmıştım 1 numarayı mecburen bitirdim pişik değil ama lastikleri çok sert kıpkırmıZı baçak araları resmen tahriş ediyor molfixe geçtim şuan memnunum prima çok pahalı olduğu için mecbur molfix