Metecikmom Saafie peki sızdırma mesela ben sleeptde gece çiş varsa sabaha kadar ellemiiyorum hiç sızdırma yapmadı emici ama lastik izi işte 😐 ebebeten mi alıyorsunuz
Saafie Metecikmom Bende gece takıyorum bezi sabah değiştiriyorum inan sızdırmiyor..ne çok övdüm ama çok memnun kalınca 😂 Bn Trendyol dan hesapli olacak şekilde alıyorum.. birde mesela sleepde 2 beden kullanıyorsanz goonda 1 numaradır bedenler büyük ama külot bezleri için aynısı geçerli değil külot bezdede bir beden büyük oluyor
Saafie Metecikmom Benim bebek şuan 6 kilo 2 numara kullanıyorum az bişey kaldı o bitsin 3 numara kullanmaya başlayacam ☺️ sizde 3 numara alabilirsiniz .. paketin üstündeds 7-12 kg yazıyor
Metecikmom Saafie teşekkür ederim canım denicem 😊mama kullanıyorsan hangisinden memnunsun içimden bir his sma ya da hipp diyor 😀
Saafie Metecikmom İkisinde kullandım 😂 hipp gaz yapmıyordu ama çok çabuk Acıktıriyordu , cebe zarardi 😂 Bebelac gold kullandım fiyat olarak uygundu ama çok gaz yaptı en son sma geçtim ve gaz yapmadı doyurucu bir mama ☺️
MLSVS Metecikmom hipp gaz yapmıyor ama hem pahalı hem kilo aldırmıyor. Sma bizde kabız yaptı hem de comfort almama rağmen. Aptamil pronutra advance kullanıyorum memnunum
Seymao Metecikmom canim benim bebegim 7.5 kilo 3 numara goon alfim cok fazla sizfiriyor .kocaman bez hic tavsiye etmiyorum. Alacaksan az al dene. Ben hic begenmedim
Kaderlmc Gupssse sleepy naturel almıştık yeni doğdun da pişik yapmadı o ara indirim vardı sleepy extra aldık baya 400 küsür tane daha sonra extra pişik yapmaya başladı ama bizim ki normal pişik değildi bez alerjisi/ dermatiti diyorlar bezin olduğu tüm bölge kırmızı nokta nokta oldu A 101 in bezine geçtik ve nivea pişik kremi kullandık öyle geçti A 101 in bezi de lastik izi yapıyor ve toplu alım yapamıyoruz diye baby turco Doğudana geçeceğiz çok yumuşak ve ince bir bez inşallah sorun yaşamayız yorumlarında baya memnun olan ve lastik izi yapmıyor diyen vardı
2bebelianne__ Gupssse prima premium care külot bez kullanıyoruz çok memnunum ne pişik sızdırma asla yapmıyor tavsiye ederm
fitmommy Gupssse sleepynin kalıpları bir tık dar şu an evde sleepy molfix prima baby turco var en küçük kalıplısı sleepy primanın ve baby turconun lastikleri yumuçacık
Gupssse 2bebelianne__ prima da sleepy e gore pahalı ama indirimleri takip etmek gerek bakalim ins güzel olur
Gupssse Eren18 bacaklarının iç kısımları çok iz kalıyor açık bıraksam da hemen geçecek türden değil malesef
TalentedMom Gupssse sleppy gerçekten lastik izi yapıyor hiç memnun kalmadım kıpkırmızı yapmıltı molfixe geçtim herhangi bir sorunyşamaıdm
TalentedMom Gupssse yooo yaşamadım hatta 3.bez diyebilirim prima care kullandım hep sızdıemıştı verdiğim paraya yazık ama mılfix çok iyi çıktı
MLSVS Gupssse kızım zayıf olduğu halde sleepy lastik izi yapıyor. Ben prima aktif bebek, Premium care, molfix, baby me, minies bu bezleri denedim. Şu an baby turco kullanıyorum memnunum
Metecikmom MLSVS aptamil genel anlamda gaz kabız yapıyor diyolar ama kullanmadan bilemem tabi ☺️sizd sorun yapmamış ne güzel ☺️
haticebusrabozkurt Sleepy de bende aynı sorunu yaşadım ve pişik yaptı. Molfix kullanıyoruz şimdi ve çok memnunum ne pişik ne iz rahat ettim diyebilirim.