nazenin3233 o şu bu ne dedı dıye degıl benım mesela 2. Çocugum sütümde var şükür fakat çocuk ek gıda istıyo kendimde çocuk geişimi mezunuyum denedım tadımlıkları vs yemeye müsait ve alerjılerıde kontrol ettım , heegun verıyoruö 4 bucukta basladım , ilk çocukta gec baslamak benı çok çok yormuştu sizde bu farklı olabılır ama ahdetmiştımde 6 yı beklemem dıye oylede oldu zaten, demem oki bır dr çocugunuzu götürüp anlatmazsanız en azından bır bebek ek gıda istedıgı nasıl anlaşılır konusunu okuyun araştırın , deneyın çocugunuza gore ilerleyın o şu bu ne dedı boş , evet dogrudur de geç cehaletten başka bırsey degıl benım oglumda 4 aylık 7120 dı kv gelmiştı ayy telefonda kilolu görünuyo gercekte küçüçük zayıfmış demiştı :))) duydum mu yoo gülüp geçtım:))) kim be der demeyi bıraktığında mutlu olursun hayat felsefemiz bu okeyyy 👏👍