minnakbaby
Bugün seksenleri izlerken orda yaşlı kadınla gelini bunu tarstisiyordu. Gelin ben çocuğun annesiyim ben bilirim ne zaman aç olduğunu, ne zaman uykuya ihtiyacı olduğunu diyordu. İzlerken çok haklı ya dedim. Ben kayinvalidemlerdeyken çocuğu emzirirdim ya da mama verirdim. Kayinbabam çocuğu kucağına alıp gezdirirdi. Çocuk da ondan hazzetmiyor, ağlıyor hemen kucağında. Acıktın mi kızım, annesi aç bu diye geliyordu yanıma. Kayınvalidem de aynısını yapıyordu. Artık eşime dert yaniyordum ben bu çocuğun annesi benim. Ne senin annen ne benim annem kimse benden daha iyi bakamaz bu çocuğa, ihtiyaçlarını benden daha iyi anlayamaz demiştim. Ve öyle de. Çünkü annem de kayınvalidem de kızım daha 1-2 aylıkken doymuyor bu diyerek fazla fazla icirdiler mamayı. Mide fesadi geçirdi kızım resmen kustu fazlasını.