Mevacanimkizim devlette mi doğurdunuz? Ben de devlette doğurdum her ne kadar memnun kalmış olsam da ben de inanıyorum ki bazı bebekleri beslememişlerdir.. yoğunbakım ünitesine girdim en az 30-40 tane bebek vardı, 2 doktor, 2-3 hemşire vardı sadece. Günde 8 kere beslediklerini hiç mi hiç zannetmiyorum. Zaten taburcu olduklarında verdikleri kağıtta günlük ne yapıldı yazıyordu. Bir gün +70 gr iken ertesi gün nasıl -70 gr olabilir değil mi? Bazı günler hiçbir şey yazmıyordu gr namına. Ben de Allah’a havale ediyorum bu konuda. Çok şükür gerekli tedaviyi uyguladılar, bebeklerimin güvenliğini çok güzel sağladılar. O yüzden ben memnun kaldım %85 oranında. Sizin durumunuz daha zor olmuş çünkü bebeğiniz memenizi tutmuş. Ertesi gün yalvar yakar gösterdiler, dokunmadım bile bebeklerime 32 haftalıkken doğdukları için ☺️ yine de buna da şükür şimdi 14 aylıklar sapasağlamlar elhamdülillah