Ikiprensintekprensesi2809 Mevsimaren bende varım canım 34+1 de doğdu 7 gün sonra 4 aylık olacaz inşallah ama gerçekte 3 olacak
ArasAybarsMoM Mevsimaren bennn ✋ 33. Haftaya girmeden dogdu oglum düzeltilmiş vs hesaplamiyoruz bende doktorda 14 aylik suan
ArasAybarsMoM Alyadua5 yani zamaninda dogan bebekle ayni gitti 2, ayindan sonra oyuzden o şekilde hesaplamadi hic doktorda
Alyadua5 ArasAybarsMoM benm kızım 27 haftalık doğdu doğduğunda 800 grm dı 73 gün kövezde kaldı 14 Eylül’de kilosuna bakıldı 1815 grm dı 15 Eylül de taburcu olduk şuanki kilosu 2150 grm
Alyadua5 ArasAybarsMoM bide şeyi çok merak ediyorum kaç aylıkken ek gıdaya başladınz kaç aylık oturmaya başladı kaç aylık emekledi Evet biliyorum bu bebekten bebeğe değişiyor ama kızım prematüre olduğu için endişe ediyor insan
ArasAybarsMoM Alyadua5 sadecee mama ile beslendiği icin Ayda tadimlara başladık Aydan itibaren desteksiz oturdu 9.aydan sonra emekledi sonra sıraladı 🍀
ArasAybarsMoM Alyadua5 birde kuvezdeyken yoğun bakimda doktor bna bi damla vermisti hala dha kullaniyorum prd 600 du adi oda cok.iyi bi damla dusuk dogum ağırlıklı bebeklerde gerekli olan vitamin vs var icinde extra d vitamini kullanmadim mesela onun icinde var
yasemin0728 Mevsimaren bende 32+4 haftalik dogum yaptim canim tam 36 gun kuvezde kaldi. Suan cok sukur yanim ve 3 ay 7 gunluk olduk
Mom62636362 Mevsimaren merhaba, ben de 32+1′de doğurdum ikizlerimi şuan kronolojik 14 ay 10 günlükler ☺️
Mevacanimkizim Mevsimaren 34 haftalık gebelik zehirlenmesi olduğu için doğum oldu sarılığı sınırda deyip 10 gün sonra kucağıma verdiler ne zamn konu acilsa hepsini Allah’a havale ediyorum. Dün yaşına girdi annesinin boncuk kızı ♥️ Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲