Hafizess Birprensesannesi27 yok ya uyumuyo bende 3 aydan sonra uyur biraz dinlenirim diyodum😅kucağımda uyuyo biraz o kadar yoksa yatayım iki üç saat uyuyayım yok sadece akşam bi de akşama doğru iki kere falan uyuyo öyle 😅
Birprensesannesi27 Hafizess beyaz gürültü acıp yanına koyun ben onunla büyüttüm halada onunla uyutyorum
Firdevs167 Neslihanbew resimde yanıltabiliyor tonu açılır bence Ela yada açık kahve felan olur benim oğlumun açık Ela bende yeşile bari döner mi umuduyla bekliyorum 😂 maviden geçtim artık
Bellaks Birprensesannesi27 dönmez bence daha ya, öyle masmavi parlayan göz ela falan olmaz yeşilde kalır diye düşünüyorum ☺️
Neslihanbew [silindi] burda daha koyu çıkmış anlaşılan gerçekte gören herkes renkli diyor burda durduğundan daha açık bende resme dikkat etmeden yüklemişim
Prensesannesiiiiii Neslihanbew benim kızımın da böyleydi şuan yeşil oldu ama elaya donucek gibi duruyor büyük ihtimalle ela olur gibi😊
Neslihanbew Prensesannesiiiiii bencede Ela olur burda koyu çıkmış aslında gerçekte daha açık bi rengi var mavi değil koyu ve parlak gri mavi aradı bir renk ama resim yanıltıcı oluyor
Prensesannesiiiiii Neslihanbew evet canım benim kızımın gözlerini herkes aaa çok güzel değişmez gibi duyuruyor dedi ama değişiyor ya ela da çok guzel 😊😊 aman sağlıklı olsunlar da 😍
Firdevs167 [silindi] bebeğinizin de renkli olcak bence zaten şuan renkli dönmez büyük ihtimalle benim gözlerimde mavi bebeğimin gözleri Ela renkliye dönermi bilmiyorum eşim kahve gözlü ona çok benziyor