Neslihanbew hakikizeytinyagi ya daha koyu idi git gide açılıyor daha ne kadar açılır bilemiyorum Ela ya döner gibi geliyor bana
Neslihanbew kirmizibasliklikiz_ valla olmuyor aşırı koyunşdi oğlumun gözleri açıla açıla bu renge geldi daha açılır mı tekrar koyulaşırım zaman göstericek
Birprensesannesi27 Bellaks 6 aylık Oluyor 6 gn sonra baya döndü ya inşallah boyle kalır dahada cok dönmesin daha o fotografta belli değil koltuk mavi oldugu icin 😃
Alya_7 https://imgyukle.com/i/7VvYv Bu da benim kızımın 3 ay 22 günlüğüz benim gözlerim yeşil ama değişiyor mavi de oluyor babamız kahverengi sizce ☺️
Mhnds Purpura26 benim kızmda 45 günlük ama göz rengi günden güze değişiyor sanki acaba ne renk olcak [url=https://www.hizliresim.com/22x5tl4][img]https://i.hizliresim.com/22x5tl4.jpeg[/img][/url]
DaisyMom Purpura26 benim kizcemin gozu biraz daha acik bu renkten 8 aylik olacagiz hala ayni degismedi😍 ben yesil esim ela gozlu.Esimin dedesi mavi gozlu.Sizinki de degismeyebilir☺☺
DaisyMom Purpura26 burada sagdaki 4 aylik soldaki 8 aylik olmaz uzere zeynoss.Tam net belli degil ama degismedi.Disarida daha cok belli oluyor.https://resmim.net/i/GJs7y
kurkmantosuz-madonna Fotoğraf atmayı bi öğrenebilsem cahil geldim cahil gidicem 😂 benim kızçe masmaviydi uzunca süre şimdi yeşile döndü umarım değişmez 16 aylık , ben Ela , baba yeşil gözlü ☺️☺️
Firdevs167 Neslihanbew bu renk renkliye dönmez canım koyu kahve olabilir ama benim gözlerimde mavi eşimin kahve benim oğlumun Ela gibi gözleri mavi olur diye çok bekledim ama olmadı ya inşallah döner diye bende bekliyorum öyle 😇🙏🏻
Neslihanbew Firdevs167 mavi olacağını sanmıyorum Ela olur gibi burda daha koyu çıkmış gözleri ama dışarıdan gören herkes gözleri renkli diyor ondan sormuştum ama burda herkes koyu çıktı yazmış 😀
tatlibiseey Neslihanbew mavı dogdu benım oğlan su an yesıl degısım ılk 6 ay ıcınde olur tam anlasılmıyor ama ela kahveye doner gıbı
Hafizess Birprensesannesi27 maşallah maşallah 41 kere maşallah hemde😍🧿 benimde kızım var şu an çok küçük 1 aylık🥰 sizin fıstık ne kadarlık böyle ele gelip rahat oturcağu zamanı merak ediyorum 🤭
Birprensesannesi27 Hafizess Allah bagışlasın maşallah merak etmeyin cok cabuk büyüyorlar bence 3 aylıktan sonra herşey dahada güzel oluyor şimdi karnını doyurup uyuyor bişey anlamıyorsunuz kızım 6 aylık olucak ayın 8inde ama 3 ay boyunca 200 gram aldı gelişmedi goren daha kücük zannediyor 7 kilo tek tavsiyem şimdi kücük uyuyor sizde uyuyun 🙃
Firdevs167 Neslihanbew resimde yanıltabiliyor tonu açılır bence Ela yada açık kahve felan olur benim oğlumun açık Ela bende yeşile bari döner mi umuduyla bekliyorum 😂 maviden geçtim artık
Hafizess Birprensesannesi27 yok ya uyumuyo bende 3 aydan sonra uyur biraz dinlenirim diyodum😅kucağımda uyuyo biraz o kadar yoksa yatayım iki üç saat uyuyayım yok sadece akşam bi de akşama doğru iki kere falan uyuyo öyle 😅
Bellaks Birprensesannesi27 dönmez bence daha ya, öyle masmavi parlayan göz ela falan olmaz yeşilde kalır diye düşünüyorum ☺️
Neslihanbew [silindi] burda daha koyu çıkmış anlaşılan gerçekte gören herkes renkli diyor burda durduğundan daha açık bende resme dikkat etmeden yüklemişim