14 ayar alırken nasıl 22 ayardan daha ucuzsa satarken de aynı. Kuyumcuya yatırımlık alıyoruz deger kaybederse almayalım dedık yok kaybetmez lagalugası yaptı, satmaya goturunce 1 kere bıle takmadıgımız takıda deger dusurdu. Bin pişman olduk yatırım alacaksanız gram altın alın bence. Yatırımım yok kafam rahat dustu mü cıktı mı stresini cekemem 🤣bu arada 14 ayar daha sert oldugu ıcın genelde kullanımda ıyıdır 22 ayarı kullanmak mantık ısı degıl hemen yamuluyor egılıyor ozellıkle de yuzuk hıc onermem. Kupe kolye olabılır belkı