nursocum marscicegi Benim 14 ayar bi kaburgam var bundan 2 yıl önce 1900 gibi bir fiyata almıştım şimdi 3500 den fazla ediyor satınca bin lira gibi bişey düşüyor örnek olsun diye yazdım kimse boş yapmasın😂
marscicegi nursocum Al mi diyorsunuz Ozaman😁 1900 e alırken gramın fiyati nasildi ama simdiyle fark çok muydu acaba
Dyldrm marscicegi 14 ayar yatırım olmaz canım yeşil altım diye adlandırılır satılmayacak tarzda kolye yüzük gibi hediyelik şeyler öyle alınır. Yatırım için 22 ayar almalısın
Deletedmom_26 marscicegi 14 ayar değersiz ve zarar düz bı bilezik alsan bile 22 ayar almalısın gramı pek düşmez onun işçilik yok çünkü gram olarakta dikkat etmelisin 18 gram bile pek değerli değil şuan yaparken pahalı bozarken zarara ugruyo gramı az oluncada
nursocum marscicegi valla orasını hatırlamıyorum ama 22 ayarla aynı şekilde düşün kar hep var altın sonuçta
Gamzem12_y marscicegi iki sene önce altın gramı 235 250 falandı şimdi iki katı yani şayet o zman 5 binlik bisi alınsaydi şimdi 10 binden fazla olurdu. Ama mesela benim evlilik yüzüklerim 14 ayar ikisini 1200 falan almstk o zman geçen satmak istedim 1500 tutuyormuş. D
Aybersa marscicegi eşim bana 14 ayar bileklik almıştı , 450 e sordum şuan 630 tuttu . Gene 14 ayar kolye almıştık 2600 civarına, 3.300 sattım işlemeli idi hem de
Aybersa Dyldrm malesef yeni değil ne mümkün şuan almak, bileklik 2019 da aldı , geçen sene aynı fiyatı bu sene 80 TL arttı , zarar ettirmiyor yani ,tabi 22 Ayar kadar da üstüne koymuyor
Dyldrm Aybersa e tabi canım baya zaman geçmiş katar üstüne tabi ama yatırımşık değil işte hediyelik bir altın türü
limonlukarpuzzz marscicegi ajdalarda ucuz degilki geçenlerde 1 tanesine 5 kusur verdim :) Ama satarken hic zarar etmedim diyebilirim
Lavinia_21 marscicegi ben kuyumcuyum şöyle söyleyim 14 ayar altın 585 milyem ama üstüne en minimum işçiliği eklersek 685 milyemle çarpıp sana satarlar sen bozdurduğunda ise 585 milyeminde altında çarpıp öyle bozdururlar çok çok uzun vadede bir yatırım olmayacaksa nerden bakarsan bak yatırım değil bariz zarar olur
marscicegi Lavinia_21 çok teşekkür ederim ,belki 5 belki 10 yıla kadar durdururum ev durumuna göre bozarız diye düşünüyoruz tam kestiremiyorum zamanını ☺️