iyikianneyiim Ozlemay ağlamak ne kelime siteyi inletti sünnet bitene kadar ağladı ama ne ağlamak sünnet biter bitmez yorgunluktan uyumuştu asla kendi kendine uyumayan yavrum
Labrinth Ayazinannesiseyda kantaronu doktor mu önerdi yoksa siz mi sürdünüz bizim doktorumuz asla bişey sürmeyin demişti sünnetten sonra ilk idrarı bekledik ve normal bez taktırıp eve göndermişlerdi bizi ve hiç ağrı sızı yaşamamıştı oğlum gayet normaldi
Esraa- Bizimki gününde sargıyı çıkardı. Gazlı bezle bol bol baticon sürüp kremini süryrdum gazlı bez üstüne koyup bezliyordum. İlk iki gün zorlu süreç ama 3.gün ağrı diye bşe kalmadı. 10 gündede tamamn iyi oldu. 3.günden sonra sarı kantaron kullandım.
Bhrrzgr Ayazinannesiseyda antibiyotikli krem ve ilk gün ağrısı vs için fitil vermişti çok ağladı, tek çözüm karton bardak oldu. karton bardak koyup kapatınca yara beze temas etmediğinden sorun olmadı anında ağlamalar bitti rahat etti kuzum
sheesyelllow Ayazinannesiseyda biz bol bol sarı kantaron yağı kullandık çok iyi geliyor yapisikliligi önlüyor 😉
iyikianneyiim Ozlemay hayır iğneden değilde korkudan ağladı elleri kolları tutulmasından korktu çok. İlk gece malesefki zorlu geçiyor ama 2.gun hiç bişey kalmıyor