Merhaba anneler bu sabah sünnet olduk. Doktor sargı bezi bugün çıkmayacak yarın kaldırın dedi. İlaçlar verdi. Ekstra sizin uyguladiginiz yöntem var mı fitil verdi çok agrirsa sür dedi onu gece rahat uyusun diye vermeyi düşündüm. Dolven verdim sarı kantaron duydum sizce alayım mi etkisi var mi tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim