Kubraybars ah aynı şey bende geçirdim resmen 1.5 ay geçmesi o illet pişik. Kullanmadığım kalması mantara çevirdi hatta son zaman. Normalde kullandığım pişik önleyici mustelaydı fayda etmedi bıraktım sudocrem kullandım fayda etmedi. Hametan kullandım oda geçirmedi. Travacort kullandım oda geçirmedi. Artık dermatoloji ye gittik geçmeyince. Oksizinc ve canesten diye bir kerem verdi. Sabah akşam oksizinc ve canesten i kullandım. İlk önce canesten sürdüm 3 dk sonra oksizinc sürdüm. Sabah akşam. Diğer bez değişimlerinde de var oksizinc kullanmaya devam ettim. Öylelikle geçti şükür sonra bephantol baby pişik önleyici kullanmaya başladım hepsinden iyi geldi. Hem koruyor hem nemlendiriyor. Bende tesadüfen farkına vardım bu kremin. Kızarıklıkları da geçirmede etkili. Tavsiye ederim ben bu kremlerle bir hafta geçirdim. Bu süre de her defasında sabunlu ılık su ile yıkayıp kuruladım. Şimdi de pamuk kullanıyorum Allah yardımcınız olsun her altını açtıkça ağlardım ben 🙏🙏