Oğlumun altı cok aşırı pişik oldu idrar enfeksiyonu varmış ondan demişti doktor ne yaptıysam ne kullandiysam fayda etmedi bi suru farklı farklı krem sık sık altını boş bırakma elimden geldiğincede hep yıkamaya çalışıyorum artık bacak kasiklarina doğru ilerledi lütfen başka ne yapabilirim nasil geçer cok iyi bi önerisi olan varmi geceleri gündüzleri hep bi huzursuzluk içinde diş sancısı var birde pisikten dolayi da durmuyor yavrum her altını açmam da içim sızlıyor 😔